بازاریابی B2b چیست ؟

در اقتصاد با اصطلاحات زیادی روبه رو میشویم که یکی از آنها B2Bیا Business-to-Business است ، این اصطلاح به معنی معامله بین تجار یا مشتریانی با خرید عمده است.

در کشور ما یکی از جنبه های B2B فروش مستقیم شرکت ها و کارخانه های معتبر به شرکت های مصرف کننده می‌باشد .
اگر بخواهیم تعریف مشخص تری از مشتریان هدف B2B بگوییم ، تمام ادارات و سازمان های دولتی و شرکت های تولیدی می‌توانند در این دسته قرار بگیرند . برای مثال شرکت ها ، مسول تامین وعده های غذایی کارکنان هستند و بسته به تعداد کارکنان میزان خرید ماهیانه‌ی اقلام غذایی ثابتی دارند .
مشخصا وقتی پای خرید بزرگ در میان باشد دو عامل اساسی دغدغه‌ی خریداران است : یک کیفیت کالا و دو خرید مقرون به صرفه .
البته عوامل دیگری مانند ظرفیت تولید (در مورد خرید های تناژ ) ، ارسال کالا و البته گاهی نحوه و مدت پرداخت مورد توجه خریداران است .
تمام این عواملی که گفته شد در نهایت منجر به ایجاد نیازی می شود که بتواند خریداران و تامین کنندگان را به یکدیگر نزدیک کند .
شرکت گراش نگین پاسارگاد فعالیت خود در زمینه تولید و پخش کالای اساسی و تخصصی چای آغاز کرده و به طور متمرکز به بسیاری از سازمان ها و ارگانهای کشور خدمت رسانی کرده است .
از آنجایی که در عصر دیجیتال هستیم که می‌توان گفت از خوش شانسی ماست ، زیرا اینترنت به کمک ما آمده تا زندگی راحت تر و البته خرید راحت تر و مطمئن تری را داشته باشیم ، در صفحه سازمانی آی گراش که مشخصا برای خریداران سازمان ها و ارگانها طراحی شده می‌توانید وارد دنیای تخصصی چای شوید .
ما در این صفحه تلاش کردیم انواع چای مصرفی سازمانها (فله ، بسته، ایرانی و خارجی ) را با توضیحات کامل قرار داده تا خریدار محترم بتواند مشخصات فنی و توصیفی محصولات به همراه عکس بسته بندی و داخل محصول را رویت کنند .

بازاریابی B2C چیست ؟

اصطلاح B2C نیز به معنی Business to customer  که در این مقاله موضوع مورد بحث ما نمی‌باشد .

حجم معاملات در B2B بسیار بیشتر از B2C  است . برای مثال یک کارخانه تولید نوشیدنی برای تولید نوشیدنی هایی مثل نوشابه باید مواد اولیه ساخت بطری و یا مواد تشکیل دهنده‌ی خود نوشابه را  بصورت حجمی از کارخانه‌ی تولیدی یا وارد کننده دیگری تهیه کند

نحوه قیمت گذاری

با توجه به حجم خرید و مدت تسویه ، قیمت ها متفاوت خواهد بود لذا در این امر توافقات لازم صورت خواهد گرفت ، خریداران عزیز می‌توانند با کارشناسان فروش سازمانی ما ارتباط برقرار کرده و از مشاوره در زمینه خرید چای بهره مند شوند .

خداوند را شاکریم که در مدت زمان فعالیت خود توانسته ایم رضایت خاطر خریداران سازمانی خود را جلب کرده و بیش از پیش و قدرتمند تر از گذشته فعالیت خود را ادامه دهیم .

چشم انداز

هدف مجموعه گراش خدمت رسانی و به جای نهادن نام نیک در عرصه بازرگانی و همکاری با سازمانها و ارگانهای کل کشور می­باشد ، امید آنکه به این خطیر دست یابیم .

ما در این شرکت بصورت متمرکز و تخصصی کلیه خدمات مشاوره ، راهنمایی و ارائه خدمات در زمینه چای ، دمنوش و اقلام مشابه فعالیت می‌نماییم .

طی سالها تجربه اندوزی در همکاری با مشتریان B2B و آشنایی با دغدغه های این دسته از خریداران ، تلاش کرده‌ایم خدمات مناسبی را ارائه دهیم تا موجبات رضایت تمامی سطوح مدیریتی و پرسنلی ارگانها و کارخانه های تامین نماییم  .

گراش ، سلایق ، علایق و ذائقه های مشتریان خود را شناسایی کرده و بهترین ها را ارائه می‌دهد .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *