سوالات متداول

خريد اينترنتی باعث صرفه جويی در وقت و هزينه مشتری می شود، در اين روش خريد، مشتری ضمن دسترسی دقيق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خريدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحميل بسياری از هزينه های فروش به فروشنده، عموما خريد ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خريد و حفظ سوابق خريد، مزيت های ويژه ای در حين خريد يا در آينده در اختيار مشتری قرار می گيرد که امکان ارائه آن در خريدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

ثبت نام (ايجاد حساب کاربری) در وب سايت آی گراش موجب ارايه خدمات مطلوب و سهولت در پيگيري سفارش ها می گردد. تيم پشتيبانی آي گراش به تمامی مراحل خريد، از زمان ثبت سفارش تا تحويل آن به مشتری، نظارت مستقيم دارد.

برای فراهم کردن امنيت کامل شما، ما هيچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی يا شماره کارت شما باشند را ذخيره نمی کنيم. سيستم پرداخت توسط وب سايت بانک انجام می شود و ايجاد ارتباط با اين سايت به شيوه امن می باشد، در ساير موارد نيز حداکثر تدابير لازم برای حفظ امنيت خريد صورت پذيرفته است.

دارا بودن نماد اعتماد الکترونيکی به اين کسب و کار رسميت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونيکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونيکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اينترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانين، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اينترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی اين سازمان قرار دارد. برای اطمينان بيشتر شما می‏‌توانيد در صفحه اصلی وب سايت آی گراش با کليک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمينان پيد اکنيد.

بله، ما به طور منظم و روزانه قيمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سايت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنيم.

ثبت نام و حساب کاربری

ثبت نام در سايت آی گراش بسيار ساده است. برای اينکار از قسمت بالای سايت آی گراش، روی عضويت کليک کرده و در صفحه باز شده، فرم ايجاد حساب کاربری را تکميل نماييد يا حتی می توانيد با اضافه کردن محصول به سبد خريد، مراحل خريد را ادامه داده و در طی فرآيند خريد، ثبت نام شما در سايت آی گراش اتفاق خواهد افتاد.

برای ورود به اين بخش، از قسمت بالای سايت، روی ورود کليک کرده و در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شويد، در طی فرآيند خريد نيز فرم ورود در مرحله مناسب پيش روی شما باز خواهد شد و می توانيد وارد حساب کاربری خود شويد.

يک کليد با امکانات کاربردی بيشتر است که پس از ورود به سايت امکانات آن برايتان باز خواهد شد و از طريق آن می توانيد به اطلاعات اختصاصی خود در تعامل با سايت اعم از خريدهای انجام شده، وضعيت سفارش، اطلاعات تماس خود، ليست علاقه مندی ها، نظراتی که در مورد محصولات داده ايد و … دسترسی داشته و آنها را مديريت کنيد، برای مشاهده امکانات اين بخش در سايت آی گراش ثبت نام کرده يا وارد حساب کاربری خود شويد.

خير، اين قابليت در سايت وجود ندارد که شما به عنوان کاربر مهمان از سايت آی گراش خريد انجام دهيد. با ايجاد حساب کاربری می توانيد موارد زير را مديريت کنيد:
در آينده سريع تر و ساده تر خريد می کنيد.
خيلی ساده سوابق خريد، سفارش ها و ديگر فعاليت های خود را در آی گراش مديريت می کنيد.
ليست علاقه مندی های خود را ايجاد کرده و تغييرات آن ها را دنبال می کنيد.
در جريان فروش های ويژه و قيمت روز محصولات قرار می گيريد.

بله، شما می توانيد مشخصات کاربری خود را ويرايش کنيد. برای اين کار بايد با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری آی گراش خود شويد.

سفارش و خرید

لطفا از صفحه راهنمای خريد آی گراش بازديد کنيد.

بله؛  اما هدف آی گراش اين است که شما يک خريد آسان و لذت بخش آنلاين را تجربه کنيد. اما چنانچه شما نياز به خريد حضوری داريد کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

بله. بايد به حساب کاربری خود وارد شويد، سپس روی گزينه ی «فاکتورهای من» کليک کنيد تا سوابق خريد شما نشان داده ‏شود.

براي خريد از سايت آی گراش ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آن را به سبد خريد اضافه و مراحل خريد اينترنتی را به ترتيب تکميل نماييد. حتما در زمان ثبت سفارش تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهايی و نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمينان حاصل نماييد و پس از آن از طرف تيم پشتيبانی مشتريان آی گراش بوسيله پيامک و يا ساير ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاييد ثبت سفارش نهايی شما  اطلاع رسانی خواهد شد.

تيم پشتيباني آی گراش، در زمان ساعات اداری(8-17) پاسخگوی شما می باشند. اگر در خارج از اين زمان سؤال يا ابهامی برای شما به وجود آمد برای تيم آی گراش در پيام رسان های تلگرام و واتس آپ(09916279792) پيام بگذاريد تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل گردد.
جهت کسب اطلاعات بيشتر می توانيد از قسمت تماس با آی گراش اقدام کنيد.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تيم کارشناسان آی گراش در اسرع وقت و کوتاه ترين زمان ممکن برای پيگيری سفارش کالای شما اقدام می نمايند و تاييد سفارش را برای شما پيامک می کنند.

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بايست با تيم پشتيبانی آی گراش تماس بگيريد. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزينه بسته بندی از شما کسر و مانده وجه طی مدت زمان 2 روز کاری مسترد خواهد شد.

خير، پس از تاييد نهايی سفارش، پيامکی از طرف آی گراش برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خريد اينترنتی خود اطمينان حاصل کنيد. در صورت لزوم، کارشناسان وب سايت آی گراش با شما تماس خواهند گرفت.

پرداخت و تسویه

پرداخت الکترونيکی از وب سايت آی گراش، که از طريق درگاه اينترنتی بانک ملت با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه بانکی شتاب قابل پرداخت می باشد.

خير، اين امکان فعلا براي تيم آی گراش مقدور نمی باشد و در آينده اين گزينه برای مشتريانی که به توافق رسيده اند با آی گراش به روش های پرداخت اضافه می شود.

اين امکان در حال حاضر مقدور نمی باشد و در آينده اين گزينه برای مشتريانی که به توافق رسيده ايم  به روش های پرداخت اضافه می شود.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در اين مواقع نبايد نگران باشيد. در اين حالت معمولاً پول شما در حساب های ميانی بانک است و خود بانک مغايرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اينترنتی تماس بگيريد تا مغايرت برطرف شود.

اگر پرداخت به صورت آنلاين دچار اختلال شد و يا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغايرت داشت اين موضوع را از طريق تماس تلفنی با تيم پشتيبانی آی گراش پيگيری نماييد تا هر چه سريع تر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گيرد. 

در صورت خريد تلفنی با هماهنگی واحد فروش بله امکان حواله هست و بعد سفارش ارسال می گردد.

بله، تمامی کارت های عضو شبکه بانکی شتاب قابل استفاده برای پرداخت می باشند.

حمل و ارسال کالا

کافيست از قسمت تماس با آی گراش با واحد پشتيبانی آی گراش تماس بگيريد. چنانچه اين امکان وجود داشته باشد کارشناسان ما تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نياز شما به کار خواهند گرفت.

بله، چنان چه می خواهيد سفارش مربوطه به آدرس ديگری غير از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به تيم آی گراش و هماهنگی زمان تحويل، کالاي مربوطه به آدرس ذکرشده تحويل داده می شود.(در هنگام ثبت سفارش به گزينه آدرس پرداخت کننده برخورد خواهيد کرد و که دوگزينه پيش روی شماست و با انتخاب هرکدام تعيين می کنيد که در چه آدرسی کالای خود را تحويل بگيريد. گزينه يک: از آدرس موجود استفاده می کنم. گزينه دوم: ايجاد آدرس جديد)

می بايست با تماس از طريق تلفن قبل از ارسال، عدم حضور خود را اعلام کنيد تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنين شما می توانيد براي جلوگيری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نماييد تا کالا در زمان مشخص براي شما ارسال شود. درغير اين صورت بابت ارسال مرتبه دوم کالا هزينه ارسال توسط مشتری بايد پرداخت گردد.

می توانيد از طريق تماس تلفنی و يا بخش تماس با آی گراش هر گونه مغايرت را به تيم پشتيبانی آی گراش اطلاع دهيد. بديهی است آی گراش خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمايی می کنند.

تحويل در محل آدرس ذکر شده توسط مشتری صورت می پذيرد.

مدت زمان ارسال سفارش به شيوه ارسال، و روز دريافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآيند خريد از آن مطلع خواهيد شد.

ما کالای خريداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنيم تا مطمئن شويم که کالا سالم به دست شما برسد. با اين حال چنانچه از کيفيت کالايی رضايت نداشته باشيد، می توانيد موضوع را به تيم پشتيانی آی گراش اعلام بفرماييد تا مشکلات احتمالی بسته بندی برطرف گردد.

زمان تحويل محصولات در شهرستان بسته به نوع سفارش، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، بين ؟ تا 6 روز کاری است، جواب دقيق تر برای اين پرسش را در حين فرآيند خريد دريافت خواهيد کرد.

لازم است در اولين فرصت با تيم  پشتيبانی آي گراش تماس گرفته و دليل تاخير را جويا شويد.

بله، اين امکان وجود دارد. می توانيد کالاهای هر آدرس را جداگانه ثبت سفارش نماييد و به آدرس دلخواه توسط تيم آی گراش ارسال نماييد.

بازگشت کالا

واحد پشتيبانی آی گراش برای هماهنگی و زمان بندی بازگشت کالا و نحوه آن با شما تماس می گيرد.(روش های بازگشت کالا را مطالعه فرماييد.)

اگر موقع تحويل، متوجه شويد که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحويل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش آی گراش اطلاع دهيد.

فروش ويژه آی گراش

امکان قرار گرفتن يک محصول در طرح فروش ويژه را کارشناسان فروش آی گراش با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسي می کنند و با توجه به محدوديت زمانی عرضه محصول به صورت ويژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.

خير. طرح فروش ويژه قوانين خود را دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نيست، بر اين اساس شما زمان محدودی فرصت داريد سفارش خود را با قيمت ويژه ثبت کنيد و پس از آن قيمت ها به حالت اول بر می گردند.