راهنمای پرداخت آی گراش

روش‌های پرداخت

1- پرداخت از طريق درگاه های اينترنتی

همه کاربران آی گراش می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طريق درگاه اينترنتی بانک ملت در سايت آی گراش مبلغ سفارش را پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی اين پرداخت برای سفارش است و نيازی به اطلاع دادن آن نيست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

*توجه داشته باشيد که تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا، بايد کارت شناسايی همراه داشته باشد.

*لازم به ذکر است که پرداخت اينترنتی باعث ايجاد اولويت و تسريع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

– چگونگی پرداخت اينترنتی

کاربران محترم سايت آی گراش می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانک‏‌های ملی، صادرات، پارسيان، سامان، اقتصاد نوين، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، سينا، کارآفرين و … امکان خريد اينترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اينترنتی اطلاعات زير از شما پرسيده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تاييد پرداخت، از موفقيت عمليات پرداخت خود مطلع می‌شويد.

– شماره 16 رقمی کارت: اين شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

– رمز خريد اينترنت(رمز پویا): برای پرداخت اينترنتی لازم است قبلاْ رمز پویا(رمز خريد اينترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشيد. رمز پویا(رمز خريد اينترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنيد، تفاوت دارد. برای فعال کردن رمز خريد اينترنتی(رمز پویا)، می‏‌توانيد به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنيد و بخش عمليات رمز را انتخاب کنيد. سپس، در بخش رمز پویا يا رمز اينترنتی، رمز خود را انتخاب کنيد.

– کد CVV2: اين کد يک عدد 3 يا 4 رقمی است که پشت يا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان يک کد امنيتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اينترنتی کاربرد دارد.

– تاريخ انقضا: تاريخ انقضا هم روی بيشتر کارت‌های بانکی حک شده است.

2- پرداخت در محل تحويل(در حال حاضر این امکان بر روی فروشگاه اینترنتی آی گراش فعال نمی باشد)

به کاربران محترم توصيه می‌شود جهت تسريع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اينترنت انجام دهند. با وجود اين، برای آسودگی بيشتر آن دسته از مشتريانی که تمايل دارند هزينه سفارش خود را هنگام دريافت آن پرداخت کنند.

– پرداخت با کارت بانکی در محل تحويل(غیر فعال می باشد): از آنجا که تیم تحويل سفارش آی گراش دستگاه‏‏‌های کارت خوان سيار(POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحويل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

– پرداخت نقدي در محل تحويل(غیر فعال می باشد): برای آسودگی بيشتر آن دسته از مشتريانی که تمايل به پرداخت نقدی هزينه سفارش خود دارند، آی گراش امکان پرداخت نقدی در محل را نيز فراهم آورده است.

– پرداخت چک در محل تحويل(غیر فعال می باشد): برای آسودگی بيشتر آن دسته از مشتريانی که به توافق رسیده اند هزينه سفارش خود را به صورت برگ چک پرداخت می کنند. آی گراش امکان پرداخت چک در محل را نيز فراهم آورده است.

3- پرداخت کارت به کارت

این روش پرداخت شامل مشتریانی می شود که سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نموده اند و پس از واریز مبلغ فاکتور و ارسال رسید به تیم فروش آی گراش، سفارش آن ها برای ارسال آماده می گردد.

*شماره کارت: برای دريافت شماره کارت بابت واريز می توانيد به شماره های صفحه تماس با آی گراش، تماس گرفته و از همکاران ما شماره کارت را دريافت نماييد.

نکات:

– در صورتی که پرداخت سفارش از طريق اينترنتی پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا، بايد کارت شناسايی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– به مشتريان محترم توصيه می‌شود جهت تسريع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اينترنتی انجام دهند.